Fysiotherapie in Helmond kan je helpen met nek- hoofd- en schouderpijn. Deze klachten komen meestal vanuit de nekspieren. Het is belangrijk dat deze klachten snel verholpen worden, hoofdpijn kan je namelijk ontzettend belemmeren bij het uitvoeren van al je dagelijkse activiteiten. Alleen al het rondkomen met de auto of fiets wordt moeilijk veilig uit te voeren wanneer je niet over je schouder kunt kijken. Fysiotherapie de Jong kan je hier mee helpen.

lage rugklachten - Fysiotherapie de Jong

De behandeling van de schouder-, nek- en hoofdpijnklachten

Nekklachten met hoofdpijn en schouderpijn is goed te behandelen. Vaak wordt hier manuele therapie voor gebruikt. Manuele therapie kan namelijk effectief zijn bij verschillende onderdelen, namelijk bij spanningshoofdpijn, hoofdpijn vanuit de nek en ook sommige vormen van migraine.

Er wordt eerst een intake genomen wat bestaat uit een vraaggesprek en lichamelijk onderzoek. Daarna wordt een diagnose waar mogelijk gesteld en wordt er in overleg met jou een behandelplan samengesteld. Ook krijg je meestal oefeningen die je thuis kunt doen.

Hulp van Fysiotherapie de Jong

Onze praktijk heeft drie vestigingen, twee in Eindhoven en één in Helmond.

We zijn altijd op zoek naar de “plus” bovenop het natuurlijke herstel. Ofwel: onze behandeling of begeleiding moet altijd iets toevoegen aan het herstel. Soms is alleen uitleg, advies en verder even afwachten dus ook een optie. We hebben passie voor mensen en zorgen met elkaar voor een vriendelijke, ongedwongen sfeer. We willen goed luisteren, duidelijke uitleg geven en transparant zijn in onze werkwijze.

Wil je graag een afspraak binnen 24 uur? Neem dan telefonisch contact met ons op en dan kijken we graag met je samen wat de mogelijkheden zijn voor het herstel van jouw schouder-, nek- en hoofdpijnklachten.